Dette er en kvittering
for elektronisk billett. Ditt kredittkort er nå belastet i henhold til
regelverket tilknyttet din reservasjon, og dette er en regnskapskvittering som
du kan skrive ut og bruke som bilag.
Widerøe har siste
oppmøtetid for innsjekk 45 minutter før avgang. Hvis du har bagasje som skal
sjekkes inn, eller/og ved reiser til utlandet, anbefales det at du beregner
bedre tid.
Servicehonorar er inkludert i billettprisen og kan ikke refunderes.
Vennligst legg merke til at vi forbeholder vi oss retten til å avbestille
returreisen og evt videre plassbestillinger i reiseruten din hvis du ikke
møter opp som planlagt til utreisen. Du slipper å hente
billetter før avreise. Du bruker gyldig legitimasjon eller oppgitte kredittkort
som reiseidentifikasjon.
NB! For reiser til utlandet
anbefales det at du tar med en kopi av denne kvitteringen i tilfelle manuell
kontroll.
Vilkår for reisen: les her
Ved spørsmål angående denne kvitteringen er det bare å svare på denne
e-posten. |
This is your receipt for
your electronic ticket. Your creditcard has been charged according to the rules
and regulations attached to your reservation. This is an account reciept you can
print and use as billing documentation.
Please make
sure you are checked in not later than 45 minutes before departure on Widerøe
flights. If you want to check in baggage, or if you are travelling on an
international flight, you may need to calculate more time.
A service fee is included in the total fare and can not be refunded.
Please note that we reserve the right to cancel the remains of your reservation
if you are a no-show on your outbound journey.
You do not need to pick up any travel documents when travelling on an E-ticket.
Use valid ID or provided creditcard as identification.
PS! For
international travel we recommend you to bring a copy of this receipt with you.
Conditions for this trip:
read here
For questions about this receipt you can reply to this e-mail. |